lördag 1 augusti 2009

Vilken jävla skit

Den där Alex Schulman. Fan för allt han skriver. Det är så uppenbart framtvingat och påhittat alltihop så jag vill lägga en kaka eller två. Varför har han en hel sida i Aftonbladet där 1/12 fyllas av hans hästansikte, egentligen? Att låta bli att läsa, nej det fungerar ju inte riktigt så. Vi vill ju läsa sådant som upprör. Vi är ju sådana vi människor. Men Alex jävla Schulman stannar bestämt kvar i huvudet likt ingen annan. Idag förbannar han pollyreklamen och apolivabruden. Förbannar att de förföljer honom, irriterar honom och gör honom nästintill skvatt galen. För mig är Alex Shculman precis som de där två reklamerna tillsammans. Ofattbart olidlig, ofattbart oundviklig.

3 kommentarer:

  1. Jag tror att jag har lyckats undgå den där Alex och reklamerna också... Så bra koll på världen har jag! :D

    SvaraRadera
  2. jag gillade honom till en början, men inte längre. blä

    SvaraRadera