fredag 28 augusti 2009

Mitt konstiga humör denna normala kväll

Idag känner jag mig svullen och skulle reagera om någon tilltalade mig som Svullo. Jag började inte min träningsmani idag och mina kläder sitter för tight. Min mamma kliver på mina nerver trots att hon egentligen inte är i närheten. Mitt hår har börjat se otäckt tunnt ut och Lars Winnerbäck låter för mig inte lika fantastisk som han egentligen alltid är. Jag dödade en insekt innan med ett ansikte stelt som sten och en hals tyst som graven. Handduken jag hade krossat den med föll på golvet och ligger där ännu. Igår skrev jag in mig på en körskola  som ligger vid norra vägen och det enda jag kan tänka på är hur irriterande damens röst lät när hon sa att novembergruppen kanske är full. Ikväll kommer jag att dricka fler glas vin än det enda glas vin det var tänkt att jag skulle dricka och i morgon kommer jag inte ha ett öre kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar